הדברת צרעות ודבורים

הדברת צרעות ודבורים

ישנם בארץ מספר סוגי צרעות, הבולטים מביניהם הינם הצרעה המזרחית (דבור), הצרעה הגרמנית וצרעת הפלך. מבין שלושתן, הצרעה המזרחית הינה הצרעה המסוכנת ביותר. העקיצה שלה כואבת במיוחד, והיא אינה מתה לאחר שהיא עוקצת, כך שהיא יכולה לעקוץ כמה פעמים את אותו אדם. מספר גדול של אנשים באולוכסיה רגיש ביותר לעקיצת דבורים וצרעות, עד כדי מוות. קן הצרעות של הצרעה המזרחית הינו חד שנתי. הצרעה הגרמנית שכיחה בארץ, ובונה קנים בארגזי תריסים, ארגזי רוח וכו'. צרעת הפלך בונה קנים בעצים, ומיקומים גבוהים אחרים.

בסתיו ובחורף מתרחשת תופעת "חריפת מלכות": הנסיכים והנסיכות יוצאים מהקן ומזדווגים באוויר, ומאוחר יותר הנקבות מוצאות מקום להקים בו קן.

הדבורה הינה חיה מוגנת. תפקידה בטבע להאביק עצים, שיחים, ירקות פירות וכדומה. האדם למד להפיק ממנה את מירב השירותים שהיא מייצרת: דבש, חלות דבש, דונג וכו'. כיוון שכך אסור להדביר את דבורות הדבש. במקרים של מטרד דבורים, כוורנים מגיעים ואוספים את הכוורת.

הדברת צרעות נעשית במספר אופנים:

1. הדברת הקן על ידי חומר ריסוס.

2. פיזור פיתיונות רעילים.

3. פיזור מלכודות ללכידת צרעות.

הדברה במרכז

שירותי הדברה עוסקת בהדברה ירוקה עם במערכת ניטור לחרקים ומכרסמים על מנת לדעת איפה והיכן לטפל במפגע של החרקים והמכרסמים. בנוסף חברתינו עוסקת בתחזוקה חודשית ושוטפת עם מסעדות, קייטרינג, בתי חולים, בתי אבות, גני ילדים, בתי ספר, מכללות ועוד. 

שירותי הדברה הינה הדברה ירוקה ובטוחה עם מיטב מדבירים מוסמכים נגד כל סוגי החרקים. כמו כן אנו גם מקצועים בהדברת עכברים והדברת חולדות ! הגעה עד שעה לבית הלקוח!

להשארת פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם: