החופים היפים בישראל שמחוץ לתל אביב

החופים היפים בישראל שמחוץ לתל אביב 

אין על הקיץ, החום והשמש המלטפת, הרוח הנעימה והטובה. מה שבאמת טוב בו אבל, זו פתיחת עונת הרחצה. חופי ישראל וחוף בנווה פריצקי הם מחופי הים המשובחים שיש לעולם להציע. פועל יוצא של גבעות הכורכר של מישורי החוף שהפכו עם השנים לחול נעים במיוחד. המזל של כל אחד מאיתנו הוא שבמרחק חצי שעה נסיעה מהבית, אפילו פחות לברי המזל, מחכים לנו חופים בראשיתיים ויפים. חלקם משופעים במתקני חוף המקלים על השהות, חלקם מאפשרים קמפינג בחוף, וחלקם מאפשרים אירועים פרטיים. קומזיץ רווקים, זולת רווקות או אפילו חתונה פרטית.

חוף פלמחים – הוכרז כשמורה בשנת 2003, חוף פלמחים מציע דיונות חול יפיפיות, חוף נעים (וקצת עמוס בסופ"ש), וקרבה לערים הגדולות של גוש דן. בצמוד לחוף ישנו גן לאומי נהדר ומסקרן. הורים אולי ימצאו את המקום פחות נגיש, אבל צעירים רבים שוטפים את המקום. אוכלוסיית הגולשים חובבת אדוקה שלו.

חוף ניצנים – חוף ניצנים פרוס על פני 700 מטרים והוא אחד החופים היפים שיש בישראל. צמוד לקיבוץ ניצן, בעברו אתר פסטיבלים והופעות מבוקש. החוף מסודר, עם סככת מציל, מתקני חוף ושירותים. חוף מושלם לאירועים פרטיים, והוא כולל אתר מסודר לקמפינג בחוף. צמוד לחוף נמצאת שמורת חולות ניצנים, המציעה מגוון טבע מרהיב, והצצה לחיים הפראיים במישור החוף.

חוף זיקים – הדרומי והיפה בחופי הים התיכון, צמוד לקיבוץ זיקים. שמורת זיקים עצמה היא באורך של 600 מטרים, אך רק 150 מטרים הם החוף עצמו. המרחק היחסי שלו מהמרכז מאפשר חוויה נהדרת של שמש וגלים ופרטיות יחסית. החוף מוסדר, ומציע שירותי חוף נדרשים – שמשיות, כיסאות, שירותי הצלה ואף מסעדה קטנה. 

חוף דור – עוד אחד מהחופים היפים שיש לישראל להציע. עתיקות, סלעים בים וטבע בראשיתי. החוף הוא יעד חם למשפחות שמחפשות לבלות יחדיו מספר ימים. בין אם זה בבונגלוס שבמקום או בלינה על החוף, חוף דור נחשב לאלטרנטיבה ידידותית לחופי הכנרת. הסביבה עצמה נעימה גם כן, ומי שבעניין תמיד יכול לקפוץ לפורדיס לאיזו קערת חומוס טובה.

חוף נווה פריצקי – אחד החופים החדשים שהתגלו בזמן האחרון, עם נוף מרהיב