הדברות לתעשייה ומוסדות

הדברות לתעשייה ומוסדות

מוסדות ואזורי תעשייה רבים מעוניינים לפעול בצורה תקינה, נקייה וללא תקלות. אך מזיקים, חרקים ובעלי חיים אחרים מגיעים גם למקומות אלה, ולעיתים קרובות גורמים לא רק לאי נעימות וחוסר אסתטיקה, אלא גם לנזקים משמעותיים של ממש. הדברות לתעשייה ומוסדות הן חשובות מאד, ויש לבצע אותן בצורה מקצועית. חברת הדברות מבצעת עבורכם את כל סוגי ההדברות בצורה הטובה ביותר, על מנת שתוכלו להתנקות לחלוטין מכל סוגי המזיקים.

הדברות לתעשייה ומוסדות

אזורי תעשייה ומוסדות רבים זקוקים להדברה מקצועית ואיכותית. הנה כמה דוגמאות להדברות כאלה:

הדברה למפעלים – מפעלי ייצור של מזון או של מוצרים שאינם מזון סובלים לעיתים קרובות ממזיקים כמו עכברים, נמלים, עכבישים ועוד. עכברים עלולים לגרום נזק רב לייצור, וגם מזיקים אחרים גורמים לנזקים, במיוחד בתחום המזון. הדברה למפעלים מסלקת את המזיקים מן המקום ומאפשרת תעשייה תקינה.

הדברה לארגונים – מיועדת לארגונים שבהם נמצאים אנשים רבים אשר עובדים ופועלים במגוון תחומים, על מנת לאפשר להם סביבת עבודה נקיה ובטוחה.

הדברה למוסדות – מוסדות לימוד, גני ילדים, מועדוניות ומקומות דומים אחרים זקוקים להדברה מקצועית. הסטודנטים או הילדים במקומות אלה זקוקים לשקט נפשי, ולא לחרדות ממזיקים כאלה ואחרים… לכן חשוב לדאוג להדברה מתאימה.

הדברה לבית הספר – כך גם בבית הספר – על מנת שהתלמידים יוכלו ללמוד ביישוב הדעת וללא הסחות דעת, ועל מנת שילמדו בסביבה נקייה והיגיינית, חשוב מאד לבצע הדברה מתאימה ולדאוג לבית ספר נקי.

הדברה

שירותי הדברה עוסקת בהדברה ירוקה עם במערכת ניטור לחרקים ומכרסמים על מנת לדעת איפה והיכן לטפל במפגע של החרקים והמכרסמים. בנוסף חברתינו עוסקת בתחזוקה חודשית ושוטפת עם מסעדות, קייטרינג, בתי חולים, בתי אבות, גני ילדים, בתי ספר, מכללות ועוד. 

שירותי הדברה הינה הדברה ירוקה ובטוחה עם מיטב מדבירים מוסמכים נגד כל סוגי החרקים. כמו כן אנו גם מקצועים בהדברת עכברים והדברת חולדות ! הגעה עד שעה לבית הלקוח!

להשארת פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם: