הדברת פשפש מיטה

הדברת פשפש מיטה

פשפש מיטה הינם מזיקים מוצצי דם. ישנם מספר סוגי פשפשים– מוצצי דם בעלי כנף, מוצצי דם חיות וכו'. פשפש מיטה הינו מזיק המוצץ את דמו של האדם. תהליך מציצת הדם כולל החדרת חדק חד אל גוף האדם, והפרשת חומרי אל חוש ונוגדי קרישה. לא ידוע על העברת מחלות לבני אדם על ידי פשפש המיטה. עצם המציצה של הפשפש מייצרת בגוף האדם תגובה אלרגית חזקה אשר מתאפיינת בגירודים חזקים ובפצעי עור מפרישי מוגלה, אשר מהווים את המטרד העיקרי שבקיומו של הפשפש. אדם שנפגע על ידי פשפש מיטה אינו מסוגל להירדם עקב הגירויים בעורו.

בשנות ה50-60 היה פשפש המיטה נפוץ מאוד בארץ, ומסיבה לא ידועה כלשהיא הוא נעלם מהארץ בשנות ה70. בשנים האחרונות הוא חזר אל הארץ, בעיקר על ידי מעבר בתוך תיקים ומזוודות של תיירים מארצות שונות שהגיעו לישראל. כיום ניתן למצוא אותו כמעט בכל הארץ.

עיקר הנפגעים מפשפש המיטה הינם סטודנטים שאוספים ריהוט ישן מהרחוב, אך לא מן הנמנע למצוא אותו בכל בית.

סימנים להימצאות פשפש מיטה:

1. עקיצות מרוכזות של 4-6 באותו מקום בעיקר בפנים בצוואר ובגב תחתון.

2. סימני דם על הסדין, הימצאות של פשפשים חיים או מתים.

3. סימנים של מצבור נקודות שחורות בקפלי המזרון, או במיטה.

הדרך היעילה ביותר להדברת פשפש מיטה היא על ידי מכת חום גבוה, כלומר להגיע לכל מקום בחדר הנגוע עם חום ממוצע של 150 מעלות ובלחץ עבודה של 4 אטמוספרות.

בהדברת פשפש מיטה יש להדביר בחדר הנגוע:

את המזרון, את המיטה, את הבגדים, את ארון הבגדים, את הוילונות, את השידות את כל שקעי החשמל, ואת כל החריצים ברצפה.

הבעיה בהדברת פשפש המיטה אינה רק לחסל את הבוגרים אלא להדביר את הביצים המוסתרות היטב.

מניסיוני הרב בשנתיים האחרונות במספר רב של בתים (בעיקר של סטודנטים, בירושלים ובתל אביב)

אני מוצא שהדרך להדברת פשפש מטה היא בשני שלבים:

         א.         עבודה בחום גבוה לכל חלקי החדר הנגוע.

         ב.         לאחר 14 יום סבב נוסף של עבודה בחום, מחשש שפספסנו ביצים אשר בוקעות לאחר שבועיים.

אקולוג'וק – שירותי הדברה עוסקת בהדברה ירוקה עם במערכת ניטור לחרקים ומכרסמים על מנת לדעת איפה והיכן לטפל במפגע של החרקים והמכרסמים. בנוסף חברתינו עוסקת בתחזוקה חודשית ושוטפת עם מסעדות, קייטרינג, בתי חולים, בתי אבות, גני ילדים, בתי ספר, מכללות ועוד. 

אקולוג'וק – שירותי הדברה הינה הדברה ירוקה ובטוחה עם מיטב מדבירים מוסמכים נגד כל סוגי החרקים. כמו כן אנו גם מקצועים בהדברת עכברים והדברת חולדות ! הגעה עד שעה לבית הלקוח!

למה אנחנו?

  • שירות אמין ומקצועי.
  • עבודה עם אחריות.
  • מדביר מוסמך ומקצועי.
  • הדברה ללא ריח ורעלים.
  • יציאה מהבית לשעה בלבד

הדברה

שירותי הדברה עוסקת בהדברה ירוקה עם במערכת ניטור לחרקים ומכרסמים על מנת לדעת איפה והיכן לטפל במפגע של החרקים והמכרסמים. בנוסף חברתינו עוסקת בתחזוקה חודשית ושוטפת עם מסעדות, קייטרינג, בתי חולים, בתי אבות, גני ילדים, בתי ספר, מכללות ועוד. 

שירותי הדברה הינה הדברה ירוקה ובטוחה עם מיטב מדבירים מוסמכים נגד כל סוגי החרקים. כמו כן אנו גם מקצועים בהדברת עכברים והדברת חולדות ! הגעה עד שעה לבית הלקוח!

להשארת פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם: