מותג יוקרה שיווק למאיון ואלפיון עליון

מותג יוקרה שיווק למאיון ואלפיון עליון

כיצד יוצרים את חווית השיווק והמיתוג לעשירוני העל?

עם לקוחות מגזר עליון? לדבר ערך ותמורות לא לדבר על מחיר!

כדי להגיע ללקוחות ברמה גבוהה צריך להציג בידול וייחודיות אותנטיים, מי אנחנו… ומה מניע אותנו…כאן אין מרחב לדבר על יתרונות תחרותיים ועל השוואתיות, כאן אין מקום לדבר על קיבלתי ב180 למה אתה רוצה 200,  זה בדיוק ההיפך משיווק ל High End , זוהי הליכה בתלם הממוצע, שיכולה לקחת שנים

כדי להגיע לאלפיון  ומאיון יש "אבני דרך" בדרך להגיע לפרופיל אנושי משובח, איכות אנושית גבוה יותר, לא גרושניקים, אנשים שיודעים להיות אחראים על תקציב ידוע מראש עם תקציב בצ"מ, אנשים שיודעים להעריך יצירתיות, שירותיות, אמנות, שקיפות זו גם מדרגה חשובה!

מיתוג יוקרה – שיווק לאלפיון ומאין עליון נקח את עולם הנדל"ן כדוגמא:

30.000.000 ₪ צפונה

ב5 השנים האחרונות אנו קוראים על מספר דירות פרימיום ופנטהאוזים יוקרתיים המוצעים למכירה במחירי עתק, בעיקר בתל אביב , וכן וילות באזור הסופר פרימיום של ישראל , לאט לאט ואין זכר לשנות ה-80 מטויחות בשפריץ צהוב , הסיפור העכשווי ביישובי האצולה צמודי הקרקע מפגני עושר ארכיטקטוניים עתירי יצירתיות ומטראז'

מי הם המאיון והאלפיון העליון? הפרופיל?

סטרטאפיסטים, אצולת הממון דור 2 ו3,  יזמי יוקרה, יהודים עמידים מחו"ל

מעטפת או קונספט מפתח

בעולם הנדל"ן, נכסי היוקרה נמכרים אם בשיטת השיווק "ברמת המעטפת"  או יזמים הבינו שכבר אין מקום לבנות פנטהאוז ברמת מעטפת, אלה לתת מוצר פינישן מוגמר, לקונים עם הכסף הגדול אין זמן להתעסק בתוכניות, בבנייה ובביורוקרטיה, ולכן כדאי לחברות עצמן להשקיע בפנטהאוז כך שבמצב מוגמר יבוא הקונה המתאים

ברקע זה תיארתי 5 קהלי יעד

  • הייטקיסטים
  • כסף ישן
  • רוכשים יהודים מחו"ל
  • יזמי יוקרה
  • יזמי מלונאות בוטיק

היכן אני יכול לסייע לכם?

תיאור על קצה המזלג, על מהות הפעילות המשתופת שלנו כיצד להגיע ל High End אלפיון ולהגיע להישגים?

אנשים שרוכשים נכסים בסכומים של 30 מיליון ₪ ומעלה  הם אנשים שפחות עוסקים במחיר, אלא בתמורה!

לכן חשוב ולעסוק ב אסטרטגיית התמורות וערך

מותג יוקרה, מטרות על

  • ב High End המותג קובע את המחיר ולא המחיר שנגרר אחרי השוק
  • ליצור קהילת יעד High End, סטרטאפיסטים, יהודים עמידים מחו"ל,
  • להגיע ללקוחות מפלח שוק גבוהה
  • לקוחות שיעריכו את המוצר שירות ויזדהו עם ערכיו
  • להגדיל שכ"ט ב20 אחוז
  • לייצר סננים של איכות תוכן, מחיר, מיצוב
  • לייצר השפעה בענף
  • לבנות נכסים דיגיטליים במיצוב ייחודי
  • לדעת שפייסבוק, אינסטגרם, אתר אינטרנט הם לא רק שגרירים של הביצועים הנוכחיים שלכם, טעות שאני רואה אצל הרבה חברות שיווק דיגיטלי, מומחי פייסבוק, מומחי תוכן, שרוצים לצלוף גבוהה האסטרטגיה היא ידע תוכן מעוררי השראה שייתן בעבורם ערך גבוה, של סטארטיקופי כותבים בליגת האלופות.

אסטרטגיית שיווק ומיתוג של תמורות בקרב מעמד כלכלי גבוהה

סטטוס השתייכות

ככל שהאמירה האישית הייחודית שלכם תהיה מדוייקת יותר, עם בידול אותנטי, כך שללקוחות מפלח השוק העליון, היוקרה, יהיה קל יותר להזדהות עם היצירה והמותג שלכם , אזי הם ישאפו להשתייך אליו. יווצר מעגל של חבר מביא חבר, האתגר להביא את חמשת הראשונים, בשיווק אסטרטגי אנו קוראים לזה ססטוס השתייכות!

סטורי טייליניג

מיתוג יוקרה לאוכלסיה בעלת ממון, חווית תוכן, חויית סטילס, חווית וידאו ארט, לעורר רגשות, לעורר השראה, לעורר זכירות, לעורר הבנת מסר, לייצר בידול

מדייקי חלומות

היכולת שלכם להתאים את בריף, רצונות, מאווים, יעדים של כל לקוח, בתכנון, עיצוב, צורה, בזמנים, יכולת לדייק בכל מוצר שמציעים מברז ועד בית מחופשה ועד רכב!

סטטוס תוכן

לקוחות מגזר עליון הם אנשים מדוייקים, יסודיים, עם ראש יצירתי, פתוח, שחקני שחמט בעולם של שחקני דמקה, לא סתם הם שווים מ 50 מיליון דולר עד מיליארד דולר, כאן נכנסת לתמונה אסטרטגיית ידע ותוכן מעוררי השראה שייתן בעבורם ערך גבוה, בסרטונים, אתר האינטרנט, אינסטגרם, פייסבוק ,מאמרים , כתבות, פורומים, הרצאות, ערבי חברה

שיתופי יוקרה

תוכן חוויתי מדבר גבוהה  , לקוחות  High End  מזהים איכות מ100 קילומטר, אתם תגלו שהלקוחות שמחים לשתף את התוכן הזה כי הוא ממצב אותם כשותפים ליוקרה, להכי טוב ולמושלם, זה מציג את הסטטוס 'הגבוה' שלהם עצמם.

הובלת תרבות ערכית

לבנות תוכן בעל כוח ערכי – תרבותי – המדריך לטוב טעם בתחומו.

יש כאן הליכה על חבל דק, לדוגמא אדריכלי על מקיימים דיאלוג, עם האומנות, תחת התפיסה לא להתיימר להיות פופולרי, אלא לקבוע את הסטנדרט העתידי של טוב הטעם , לא לענות על ממוצע הציפיות של משפחת כהן מאשדוד או משפחת גלדור מעומר , אלה לייצר סטנדרט!

להשפיע לא להזיע

תפקיד אסטרטגיה מיצובית של מותג יוקרה ,הוא יצירת תדמית נחשקת ולא מכירה, ההקפדה תהיה להציג מסר לא מתאמץ, מסר לא מוכר, מסר עם ערך, משפיע ולא מזיע!

התמדה, אחריות, עקביות

מותג יוקרה מציג עקביות והתמדה ,שיווק לפלח שוק דורש תהליך ארוך ומתמשך, אחד מביא את השני, זוהי דרך שיווקית הדורשת התמדה ועקביות, זו דרך בה צועדים בצעדים קטנים, עקב בצד אגודל, אין בה קיצורי דרך תוך שנה עשינו אחוזה לאוליגרך וגם אין בה פשרות.

דוגמא לתוכן המייצר בידול

קִימּוּץ צורני ושפה מינימליסטית בהירה

לאורך השנים יצרנו שפה אדריכלית שנשענת על קִימּוּץ צורני ושפה מינימליסטית בהירה, משחקי איזונים בין קלילות לנוכחות בולטת, בין שמרנות למודרניות, בין חמימות לקרירות , בין התאהבות לאהבה ותמיד ללא כניעה לממוצע !

שיווק לאלפיון ומאיון עליו אופן עבודה מוצע

ארבעה שלבים

  • דיאגנוסטיקה.
  • אפיון צרכים ומגמות.
  • אסטרטגיה עדכנית.
  • הטמעה ויישום הביצוע
  • מחקר ואיפיון
  • יצירת אופק לפרויקט
  • תוכנית אסטרטגית שיווקית איך מגיעים ליעדים במינימום זמן ומחיר
  • יצירת זהות מיתוג גרפית תואמת
  • יצירת תוכן תכלס " עבודה שחורה" ידע ותוכן מעוררי השראה שייתן בעבור קהל ה High End ערך גבוה, להיות קבלן ביצוע של האסטרטגיה
  • יצירת זהות, ארגז כלים עדכני ומשופר בעבודה סינרגטית
  • לטרגט קהילת יעד High End, סטרטאפיסטים, יזמי בוטיק, רוכשים מחו"ל כולל תוכן באנגלית

שמי משה שמש עוסק באסטרטגיה ופיתוח עסקי שיווקי , עם ניסיון במיזמים מוכרים וידועים , משנת 1988 עד 1997 עבדתי כקופירייטר ומנהל קריאיטיב במשרדי פרסום, משנת 1997 עד 2005 עבדתי ברשת שוקן הארץ ובתפקידי האחרון שימשתי כמנהל פיתוח עסקי של הקבוצה .

משנת 2005  פועל כעצמאי בתחומי אסטרטגיה, שיווק דיגיטלי,  עם ניסיון בקבוצת    IDBבחברת סלקום, שופרסל, כלל,  שיכון ובינוי, סלקום, אלמוג כדאי, נטלי רפואה סקיולייף, אזורים, קבוצת מנוס, קבוצת פז פורת, אלבר , קבוצת ח.י, מרכז הבניה, ביג שופ ועוד

התמחות: בניה והחדרת מותגים, הגדלת נתחי שוק על חשבון מתחרים, ,שימור לקוחות קיימים במגוון שיטות, בניית יתרונות יחסים ובידול בשווקים צפופים, הטמעת תהליכי מכירה, קריאיטיב ושיווק דיגטלי!

הנני ירושלמי שורשי גר ברעות ורואה שליחות בפעילות  חברתית במסגרת "עמותת אפיקים " לקידום ילדים ונוער בסיכון עם סיכוי , משנת 2009 פעיל בעמותה המטפלת ב600 ילדים ונוער בסיכון ב15 מרכזים ושם לנגד עיני את התרומה לחברה כעקרון יסודי חשוב ביותר.

רוצה הצעת מחיר ליועץ אסטרטגי שיווקי? שיחת ייעוץ חינם

השאר/י פרטים והיועץ יחזור אליך בהקדם

השאר/י פרטים והיועץ יחזור אליך בהקדם